TV


 Naše posilovna




                                             Hodnocení výsledků vzdělávání žáka





Výsledky vzdělávání žáka v TV se hodnotí těmito stupni:



1 - výborný 2 - chvalitebný 3 - dobrý 4 - dostatečný 5 - nedostatečný



    Lze obecně konstatovat, že hodnocení vychází z míry osvojení klíčových kompetencí, jež jsou souborem předpokládaných vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot důležitých pro osobní rozvoj jedince, jeho zapojení do společnosti a budoucí uplatnění v životě. Za klíčové jsou na gymnáziu považovány následující kompetence – kompetence k učení, k řešení problémů, kompetence komunikativní, sociální a personální a kompetence občanské. Pouze jako orientační návod k hodnocení slouží následující charakteristika jednotlivých klasifikačních stupňů.





stupeň 1 (výborný)

Žák ovládá požadované sportovní schopnosti, úkoly a dovednosti. Pohotově vykonává požadované intelektuální a praktické činnosti. Samostatně a tvořivě uplatňuje osvojené poznatky a dovednosti při řešení teoretických a praktických úkolů, při výkladu a hodnocení jevů i zákonitostí. Myslí logicky správně, zřetelně se u něj projevuje samostatnost a tvořivost. Výsledky jeho činnosti jsou kvalitní. Velmi důležitá je také aktivní účast na hodinách TV -75 %.



stupeň 2 (chvalitebný)

Žák ovládá požadované sportovní schopnosti, úkoly a dovednosti v podstatě uceleně, přesně a úplně. Celkem pohotově vykonává požadované intelektuální a praktické činnosti. Samostatně a produktivně nebo podle menších podnětů učitele uplatňuje osvojené poznatky a dovednosti při řešení teoretických a praktických úkolů, při výkladu a hodnocení jevů i zákonitostí (může se dopouštět drobných chyb). Myslí správně, v jeho myšlení se projevuje logika a tvořivost. Kvalita výsledků činnosti je zpravidla bez podstatných nedostatků. Aktivní účast na hodinách – 60%.



stupeň 3 (dobrý)

Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných schopností, dovedností, poznatků, faktů, pojmů, definic a zákonitostí nepodstatné mezery. Při vykonávání požadovaných intelektuálních a praktických činností projevuje nedostatky. Podstatnější nepřesnosti a chyby dovede za pomoci učitele korigovat. V uplatňování osvojovaných poznatků a dovedností při řešení teoretických a praktických úkolů se dopouští chyb. Uplatňuje poznatky a provádí hodnocení jevů podle podnětů učitele. Jeho myšlení je vcelku správné, ale málo tvořivé. Aktivní účast na hodinách – 50%.



stupeň 4 (dostatečný)

Žák má v ucelenosti, přesnosti a úplnosti osvojení požadovaných schopností, dovedností, poznatků, faktů, pojmů, závažné mezery. Při provádění požadovaných intelektuálních a praktických činností je málo pohotový a má větší nedostatky. V uplatňování osvojených poznatků a dovedností při řešení teoretických a praktických úkolů se vyskytují závažné chyby. Při využívání poznatků pro výklad a hodnocení jevů je nesamostatný. V logice myšlení se vyskytují závažné chyby, myšlení není tvořivé. Aktivní účast na hodinách – pod 50 %



stupeň 5 (nedostatečný)

Žák si požadované poznatky neosvojil uceleně, přesně a úplně, má v nich závažné a značné mezery. Jeho dovednosti a schopnosti vykonávat požadované intelektuální a praktické činnosti má velmi podstatné nedostatky. V uplatňování osvojených vědomostí a dovedností při řešení teoretických a praktických úkolů se vyskytují velmi závažné chyby. Při výkladu a hodnocení jevů a zákonitostí nedovede většinou své vědomosti uplatnit ani s podněty učitele. Aktivní účast na hodinách – pod 50 %.

Tělesná výchova
     Vyučující tělesné výchovy pro školní rok 2018/ 2019

     Mgr. Vrba Radim, Mgr. Chromec Jaroslav, Mgr. Šupík Ivan,
Mgr. Burešová Míša, Mgr. Zekuciová Eva.